Sinuiksi ry:n toiminnanjohtajan tervehdys: Hyvää pride-kuukautta!

Toiminnanjohtaja /

Sinuiksi ry:llä on ilo ja kunnia toimia Manse Priden järjestäjänä jo 12. kerran. Pride on juhlaa, näkyvyyttä ja yhteisöllisyyttä – mutta ennen kaikkea se on muistutus siitä, että jokaisella on oikeus olla oma itsensä, elää turvallisesti ja tulla kohdatuksi arvokkaasti. Manse Pride tuo meidät yhteen juhlimaan moninaisuutta ja jatkamaan työtä yhdenvertaisuuden puolesta. Sateenkaaren alla elävien äänen vahvistaminen on yhteinen tehtävämme. Rakennetaan yhdessä kaupunki ja yhteiskunta, jossa jokainen voi tuntea kuuluvansa joukkoon.  

Lämpimät kiitokset yhteistyöstä pääyhteistyökumppanillemme Tampereen kaupungille, Pihlajalinnalle sekä kaikille Manse Priden sponsoreille, tukijoille ja järjestökumppaneille. Haluan myös kiittää kaikkia Pride-tapahtumiin osallistuvia sekä arvokkaita vapaaehtoisiamme. Te teette Pride-kuukaudesta elävän ja merkityksellisen.  

Priden teema tänä vuonna on “ilo ja toivo”. Toivotan siis sinulle ilon ja toivon värittämää Pride-kuukautta. Pidetään huolta siitä, että tämä näkyy teoissamme myös arjen keskellä, pienissä hetkissä ja kohtaamisissa. Pride on meitä varten – jokaista, joka uskaltaa olla oma itsensä, ja jokaista, joka seisoo toisen rinnalla.  

Nähdään Manse Pridessa!  

Lämpimin terveisin,  

Miia Koskela
Sinuiksi ry:n Toiminnanjohtaja

Kategoriat: Manse Pride 2026